jenniferlife

Alla inlägg under januari 2014

Av Jennifer - 27 januari 2014 19:01

Efter skolan gick jag hem och åt, sen gjorde jag lite läxor och städade mitt rum sedan när klockan blev 17:25 åkte jag och min mamma till sporthallen för att träffa en kompis klockan 17:30 för att vi skulle prova på skytte, det var jätte roligt tyckte båda sen åkte jag hem och äta sen ska jag titta på film och sedan vet jag inte mer så Herråååååå kanske skriver om dagen imorgon. :))))

Av Jennifer - 9 januari 2014 21:34

Det är ej min katt

Av Jennifer - 9 januari 2014 21:31

Idag (onsdag) jag vaknad 6:30 jag mådde jätte illa men jag skulle till skolan. jag klädde på mig och sen åt jag frukost det blev flingor sedan borstade mitt hår och tänder sen var jag lite med min katt , sen ringde Emilia på och undrade om vi skulle cykla och det skulle vi fast det regnande och då fick vi åka bil om vi ville och det ville vi det far första skoldagen efter jullovet Det ringde in och vi hade svenska och mer efter. Efter lunch hade vi no och jag mådde för illa och blev hem skickad. När jag kom hem åt jag lite sedan gick jag och tittade på tve och därefter tog jag medicin mår illa mående och sen när det blev kväll åt jag bara lite sen borstade jag tänderna och gick och la mig och sist sov jag med katten framför ansiktet.

En ska jag älskar katter katter
Herråååååå


Kram Jennifer

Av Jennifer - 9 januari 2014 21:16

Förlåt så himmla mycket att jag inte har skrivit på ett tag jag är nog en kanska dålig bloggare men jag ska försöka att bli bättre men jag ska berätta om dagen och vad som hände igår och vad som hände idag i nästa in lägg. <3

Presentation


Hej! Jag är en tjej 10 vårar som älskar klarinett,smink och mode! Jag hoppas du gillar min blogg!:)
Kram Jennifer

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards